Prin numărul mare de colaboratori din portofoliul nostru, facem tot posibilul să fim prezenti oricunde aveți nevoie. Dispunem de o flotă de peste 70 de camioane și suntem în continuă extindere a acesteia.
Ne propunem să livrăm bunurile clienților noștri într-o stare impecabilă, având posibilitatea să transportam mărfuri generale FTL, mărfuri periculoase și să realizăm inclusiv transporturi agabaritice
Serviciile noastre de transport feroviar se adresează furnizorilor de servicii logistice precum: case de expediţii, linii maritime, iar prin soluţia pe care o propunem, ce include o conexiune feroviară regulată între estul și vestul ţării și un sistem de rezervare per vagon, oferim partenerilor noștri predictibilitate și posibilitatea a aduce valoare adaugată pentru clienţii finali, prin optimizarea lanţului de aprovizionare al acestora.
Încurajăm orientarea către serviciile de transport feroviar,întruât acesta răspunde totodată și unei alte probleme presante cu care se confruntă companiile:
Oferim un serviciu cu plecări săptămânale regulate între terminalul DP World din portul Constanţa și noul terminal intermodal Afluent Arad South Terminal din Arad, timpul de tranzit fiind de aproximativ 56 de ore. Trenul are în componenţă 23 vagoane pentru containere de tip SGGRSS 80’, permiţând transportul eficient al containerelor de 40’, dar și al celor de 20’.
Beneficii ale serviciului:
Datorită unei combinații optime de moduri de transport, timpul de livrare se reduce, costurile scad și încărcarea rămâne în siguranță.
Analizăm nevoile individuale ale clienților și caracteristicile de transport, concentrându-ne pe optimizarea rutelor de livrare și a costurile de livrare intermodal, menținând un nivel ridicat de calitate a serviciilor
Pe lângă serviciile de transport intermodal containerizat (pe cale ferată și rutieră), am adăugat în portofoliul nostru și serviciul de transport pentru cereale, mărfuri paletizate și big bags, pe cale ferată.
Pentru transportul cerealelor se folosesc vagoane UAGPS, în timp ce vagoanele de tip Habins (Ha) sunt folosite pentru mărfurile paletizate și big bags.Conexiunea de transport este din Portul Constanța la Terminalul Afluent, Arad.
Prin utilizarea vagoanelor Ha ne adresăm și companiilor care activează în industria de îngrășăminte și vizăm satisfacerea cererii pentru acest tip de produs în partea de vest a România. Îngrășămintele sunt transportate în saci mari de tip big bags.
Mărfurile paletizate și cele de tip big bags sunt transportate folosind vagoanele de tip Habins (Ha), de la toți operatorii portuari din Constanța, spre partea de vest a țării și sunt descărcate în terminalul Afluent din Arad.
Serviciul se adresează incluziv fermierilor și distribuitorii de îngrașăminte.
Cereale sunt transportate din terminalul din Arad, folosind vagoane UAGPS, spre Portul Constanța, catre orice operator portuar Acest serviciu este disponibil comercianților de cereal cât și fermierilor.
Oferim soluții personalizate de transport feroviar de containere, cu scopul de a vă optimiza aprovizionarea.
lanțul de distribuție, trenuri săptămânale dus-întors cu 32 sau 35 de vagoane pe ruta Port Constanța - Port Giurgiulești și Constanța - Ungheni, cu conexiuni rutiere către Rep. Moldova și Ucraina.
Am lansat un nou serviciu de barje din Portul Giurgiulești către Portul Constanța.
Ca urmare a expansiunii noastre internaționale, oferim acum servicii de expediere a mărfurilor.
Exclusiv pentru Moldova/ Ucraina/Georgia prin intermediul reprezentantului nostru din Chișinău (Republica Moldova).
Coridorul Mijlociu, cunoscut și sub numele de Ruta de transport internațional transcaspic (TITR), este o rută comercială importantă care leagă China de Europa. Acesta face parte din Inițiativa chineză Belt and Road (BRI) și oferă o alternativă la Coridorul de Nord, care trece prin Rusia.
Conexiune rapidă, rentabilă și ecologică: 25 de zile de la Xi'an la Portul Constanța ca timp teoretic de tranzit.